Παρασκευή 20 Ιανουαρίου 2017

Οψώνια



Εγώ το λέω, το λέω, εσύ κι ο Παστάκας...
Φέρε μας ρε ίδια ένα έντυπο να δούμε που το λες;


Υ.Γ. Όταν λέμε βγαίνουν τα μέτρα, εννοούμε ότι περνάμε από έλεγχο πόσες φορές τηλεφωνήσαμε, πόσες φορές τηλεφώνησε, πόσες το ένα πόσες το άλλο, πόσες πήγαμε, πόσες ήρθε πόσες ζήτησε, πόσες της ζητήσαμε, πόσα απόσα λέει αναλαμβάνει δημόσια.. Δεν είναι μονάχα η τελευταία συμπεριφορά, αυτή απλώς έβαλε μπρος το μηχανισμό του μετρήματος. Αυτό που αλήθεια νιώθουμε φαίνεται στο πλαίσιο και μάλιστα με ποσοτικούς όρους της επικοινωνίας. Έτσι θα σε γαμήσουν αύριο τα παιδάκια σου αν συμπεριφέρεσαι όπως πιάστηκες εδώ. Για να μαθαίνεις ποια είναι η προκρούστεια κλίνη των αισθημάτων και πως πιάνονται τα σπουργιτάκια στο τι στ' αλήθεια σκέφτονται.
Και για να μαθαίνεις:τον κοινό μας γνωστό τον έχω αγορασμένο από το '86. Είδες να κάνει τίποτα για μένα; Γιατί να κάνει τώρα. Κάθε λεπτό που του δίνω είναι χαμένος χρόνος.΄Σε αυτή τη φάση αγόρασα εσένα και το βλάκα, που έσπασε μαζί μου ρεκόρ σχέσης με άνθρωπο. Με την ψωνάρα που έχετε δεν βλέπω να το σπάει πάλι, τώρα θα σου ορκιστεί γιατί μισείτε το ίδιο πράγμα, αλλά σε λίγο δεν θα είμαι εγώ το ζωντανό εμπόδιο που σας ενώνει να κάνετε σχέση, θα πρέπει να την τροφοδοτήσετε και θα γίνει της πουτάνας, έτσι άνθρωποι με πανοπλία ψεύτικων συναισθημάτων που είστε και οι δυο. Δεν είναι προφητείες, είναι επιστημονικές αναλύσεις για αγορασμένους ανθρώπους. Όσο για τον κοινό μας γνωστό σου έδωσε ήδη πολλά για να έχει κάθε λόγο να σε θάψει στο προσεχές μέλλον. Εκεί που τον είχες αφήσει όταν σε βρήκα, εκεί θα τον ξαναφήσεις. Μακάρι να σε βρει κανένας σοβαρός, αλλά συγκατανεύεις στις υπερβολές των δημοσιογράφων και από ποιήτρια γίνεσαι ντιριντάουα. Οπότε σε βλέπω να χορεύεις τσιφτετέλι ( του βάζω και ιδέες) σε έκθεση βιβλίου και ο Γ. να βαράει το ντέφι. Μέχρι να σε μαζέψει στην έδρα σου αυτός που πρέπει. Σου έχω βάλει τα όχι που πρέπει να πεις αν θέλεις να με διαψεύσεις. Αληθινά μια απορία έχω: Σε ασανσερ τί μπορείς να γράψεις;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου