Ο Αίαντας δεν μπορεί να δεχτεί ότι η αριστεία μπορεί να γίνει κτήμα του ανάξιου καπάτσου. Δεν μπορεί να δεχτεί την επικοινωνιακή μεσολάβηση ως παράγοντα σκέδασης της αξίας εις το επικοινωνιακό παρά την αξία. Δεν μπορεί να δεχτεί τον ευνουχισμό από τη γλώσσα της οποίας η τέχνη ως ρητορική αρχίζει να παρεμβαίνει και να πετυχαίνει τη φαντασιακή κατοχή του φαλλού. Αρχίζει η κοινωνία της ενοχής και αυτός εκπρόσωπος της κοινωνίας της ντροπής δέχεται το καίριο πλήγμα που είναι η γελοιοποίηση μπρος στους άλλους. Τα όπλα του Αχιλλέα που είναι γιος θεού και θνητής είναι η υπόσχεση του πλήρους της επιθυμίας; Που βρίσκεται το όνομα του πατέρα εδώ; Ο Αίας καταρρέει σε ένα παραλήρημα, αυτό σημαίνει η πλάνη του να πάρει τα πρόβατα για τους εχθρούς του. Ο ηρωϊσμός δεν καταρρέει παρά από τη γελοιοποίηση. Ο Αίας είναι ο κάθε φορά απερχόμενος από τη σοφιστική κοινωνία. Από την κοινωνία που παράγει εξουσία και αξιολόγηση από το να ποιεί τον ήττονα λόγο κρείττονα. Είναι εκείνος που δεν έχει τη δύναμη ενοχής να την αντιτάξει στις γνώμες των άλλων. Το σπαθί που καρφώνει στη Γη την κάνει φαλλοφόρο γαία ένα μακρινό παράλληλο με τη μητέρα του Αχιλλέα. Τί είναι αυτό που αν το αποκτούσε δε θα είχε κανένα πρόβλημα και που όταν δεν το αποκτά τον απορυθμίζει ως το παραλήρημα. Τι σημαίνουν τα όπλα του Αχιλλέα; Εκεί βρίσκεται ο κόμπος ή στο μηχανισμό της εξαπάτησης δια του λόγου που τα αποδίδει στον Οδυσσέα; Ο Αίας αποκλείεται. Και ο αποκλεισμός λειτουργεί ως ευνουχισμός. Γιατί τελικά ανοίγει παραλήρημα; Σε ποιό σημείο υπάρχει η διάκλειση του ονόματος του πατρός;
Ακολουθούν τα κείμενα.
Ακολουθούν τα κείμενα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου